2014. április 3., csütörtök

Az év híre: William Levy elhagyta Elizabeth Gutiérrezt Ximena Navarrete miatt?!

Sziasztok!

Sajnos egy jó ideje nem volt már  friss, mivel egyéb elfoglaltságaim voltak, így nem tudtam foglalkozni a bloggal. Most viszont végre újra itt vagyok, mert nem tudtam megállni, hogy megosszam veletek ezt az információt, ugyanis alig akartam hinni a szememnek mikor megláttam a hírt, miszerint szakított az álompár, vagyis William Levy és Elizabeth Gutiérrez, méghozzá Ximena Navarrete, a La Tempestad (A vihar) főszereplője miatt!

Ha minden igaz, bár számomra még mindig hihetetlennek tűnik a hír, William összeakar házasodni a szépséges Ximenával a TvNotas szerint.
William azt is elmondta, hogy már 1 éve tart a románcuk, valószínűleg a La Tempestad forgatása alatt szerettek egymásba.



A színész egy közeli barátja elárulta, hogy nagyon szerelmes Ximenába és ezért el is akarja venni feleségül.

Mindezek ellenére, Ximena Navarrete tagadta a hírt Twitterjén:
"Ne higyjetek el mindent amit olvastok. Néhány magazin hamis hírekkel akarja eladni a lapot."

Reméljük hamarosan kiderül az igazság..addig is itt van az a videó, ami a TvNotas szerint egyértelműen bizonyítja, hogy William Levy szerelmes Ximenába.

Ti mit gondoltok?Jó páros lennének? Szerintetek illenek egymáshoz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...