2014. május 14., szerda

Köszönöm a több, mint 100 000 látogatást!

Sziasztok!!!

Bár azt írtam, hogy 2-3 hétig nem lesz friss, ami így is van, de ezt nem tudtam megállni, hogy ne osszam meg veletek: megnéztem a statisztikát és már megint nem akartam hinni a szememnek: a blog már túlhaladta az 100.000. látogatást is! Számomra ez hihetetlen! Sok oldalam volt már, de ez mindent felülír!!Nagyon boldog vagyok, köszönöm mégegyszer!!Látogassátok továbbra is ilyen szorgosan az oldalt, a frissekkel meg majd igyekszem, sőt lehet, hogy hamarabb is visszatudok térni:)

KÖSZÖNÖM A TÖBB,MINT 100.000 LÁTOGATÁST!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...