2014. augusztus 6., szerda

La Gata (A macska) Magyarországi premier a TV2-n!!!

Igen, igen valóban jól látjátok, a hír igaz, az Epizód magazinban olvastam, szinte hihetetlen gyorsan megvette és leszinkronizálta a TV2 a La Gata vetítési jogát, így már végre valahára mi is láthatjuk a Televisa 2014-es sikersorozatát!
A telenovella egyébként a Maria del Barrio feldolgozása.




Erre még nem volt példa, hogy a TV2 ilyen hamar megvegye a Televisa egyik legfrissebb telenovelláját, amit csak május óta láthatnak a mexikói nézők is, sőt még jelenleg is forgatják! Ráadásul, pont a Maricruz után fog kezdődni közvetlenül, amiben szintén Daniel Arenas az egyik főszereplő, csak ott ugye Ana Brenda a partnere és nem Maite. Tehát most úgy tűnik, hogy Daniel Arenas lesz az új William Levy és mostmár nálunk is egyre ismertebbé válik a színész köszönhetően a két egymást követő sorozatnak!



Még mindig alig hiszem el, hogy augusztus 18-tól már a magyar nézők is láthatják a telenovellát,igaz felezett részekkel, közvetlenül a Maricruz után, 17:30-tól.


Én nagyon örülök ennek, nagyon boldog voltam mikor megtudtam, hogy hamarosan mi is nézhetjük a La Gata-t! Erre a sorozatra vártam már a mexikói premier óta!

Ugye ti is nagyon örültök neki? Nagyon köszönjük TV2!!

Tehát ne feledjétek: La Gata (A macska) premier, TV2, aug.18, 17:30!!




Addig is nézzétek meg kedvcsinálónak a telenovella hivatalos entradait!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...