2015. február 18., szerda

Látogatottsági rekord!!

Sziasztok!!!

Úristen ezt még mindig nem hiszem el!!(pedig ma este nem voltam biztos benne, hogy feltudok jönni az oldalra!:)
Rápillantottam a mai napi statisztikára és azt hittem rosszul látok, majd kiesett a szemem, mikor megláttam a mai látogatás számát ami több, mint: 830 !! Még mindig nem tudom elhinni, hogy ez igaz, nagyon meglepett, nem gondoltam volna és azt sem tudom minek köszönhető ez a kiugróan magas szám és miért éppen ma?:)
Mindenesetre nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki látogatja a blogot!
Lesznek majd fejlesztések, a menüpontok is megtelnek majd tartalommal csak a türelmeteket kérném, mert sok dolgom van egyszerre!

Tehát: mégegyszer köszönöm a mai, több, mint 830 oldalletöltést, ez rekordnak számít az oldal történetében!, ugyanis ezelőtt az eddigi legmagasabb szám kb.600 körül volt ha jól emlékszem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...