2013. május 5., vasárnap

Köszönet!!

Sziasztok! Hűha,alig hittem a szememnek,most,mikor megnéztem a statisztikát,ugyanis tegnap 250-en voltatok,ennyi oldalletöltés volt a blogon! Ez valami hihetetlen!Ennyi látogató 1 nap alatt még nem volt a blogon!Köszönöm és még1x köszönöm!Legtöbben,össz 158x a RTL2-telenovella szavazás bejegyzést néztétek meg,nem tudom,lehet,hogy emiatt jöttetek a napokban ennyien?Kérlek szavazzatok a Mi Pecado-ra!Nem gondoltam volna,hogy ilyen népszerű lesz ez a bejegyzés! A másik aminek nagyon örülök,hogy mióta feltettem egy újfajta statisztikát,ami azt méri,hogy a blog olvasók honnan látogatják az oldalt,és kiderült,hogy nemcsak Budapestről és vidékről,olyan helyekről,ahol még nem is jártam az ország területén belül,hanem,még külföldről is vannak látogatóim,pl: Californiából és még Algériából is!Nem tudom,hogy tévednek az oldalra,de nagyon örülök neki!Bár nem sokat érthetnek a hírekből,még szerencse,hogy raktam fel Google fordítót.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...