2013. augusztus 11., vasárnap

Fontos petíció!!! Maite Perronit Magyarországra!

Sziasztok!

Nos, gondoltam egyet és gyorsan indítottam egy petíciót, amit szeretném, ha minden egyes blog olvasó egyszer aláírna. Azért egyszer, mert csak úgy érvényes. Mivel láttam, hogy az Amit a szív diktált mégsem veszi le műsoráról a TV2, mivel látták, hogy sokan írták alá a petíciót a sorozat képernyőn maradásáért, ezért úgy gondoltam ,miért is ne lehetne más ügyet is előmozdítani. Így jutott eszembe ez a petíció, hogy hívjuk meg közösen Maite Perronit Magyarországra, hiszen gondolom koncertkörútra fog indulni az új lemezével, és ha sok aláírás összegyűlne, akkor lenne rá egy kis esély, hogy hozzánk is ellátogatna!

Mert biztos vagyok benne, hogy lenne rá kereslet! Szóval, akkor kihasználnám a blog nagy látogatottságát, és arra kérek MINDENKIT, MINDEN TELENOVELLA RAJONGÓT, hogy ÍRJA ALÁ A PETÍCIÓT!

Kérlek, minél több emberhez jutassátok el azt a linket, Facebookon keresztül is, hátha ott többen látják! Fogjuk össze! Mutassuk meg, hogy nagy Maite Perroni rajongók vagyunk, mi magyarok!

Katt a linkre!

http://www.peticiok.com/maite_perronit_magyarorszagra

Vagy katt a képre!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...