2014. június 3., kedd

A gonosz álarca (Santa Diabla) Magyarországi premier!!!

Sziasztok!

Amint ígértem, ismét itt vagyok a friss hírekkel! Gondolom már minden telenovellarajongó tudja és látta, hogy végre hozzánk is elérkezett Aaron Díaz legújabb sorozata, a Santa Diabla-vagyis magyarul A gonosz álarca! A telenovella a TV2-n látható, méghozzá elég szokatlan időpontban, ugyanis 22:40-től kezdődik, ami igencsak késő esti időpont. Meglepő döntés volt a TV2 részéről, hogy ilyen időpontba tették, ami egyrészről jó, mert így többen láthatják, viszont sokan alszanak már ilyenkor, mert utána másnap korán kell kelni..Mivel a Telemundo által gyártott telenovelláról van szó, amiben sok krimi elem is van, lehet, hogy ezért kezdődik ebben az időpontban. Egyébként nekem nagyon tettszik a sorozat, igazán izgalmas, nem egy szokványos rózsanovella, így remélem azok is megszeretik, akik nem szoktak telenovellákat nézni..Gaby Espinoban pedig pozitívan csalódtam! Bevallom őszintén eddig nem nagyon ismertem, mert nem láttam az ő telenovelláit. Azonban remekül áll neki ez a szerep, nagyon jól alakítja Santat/Amandat.
A továbbiakban több mindent is megtudhattok a szereplőkről és a telenovelláról, mert hamarosan hozok néhány érdekességet a sorozattal kapcsolatban!

Tehát ne feledjétek: A gonosz álarca (Santa Diabla), TV2, hétköznaponként, 22:40!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...