2013. április 27., szombat

La Tempestad poszter,fotók,promo

Sziasztok!
Ismét itt vagyok,és hoztam új frisseket!Lecseréltem a desinget,bár nagyon szerettem ez az Angelique-set,de hamar meguntam,pedig ez volt szerintem az eddigi legjobb,főként a nyárias hangulata miatt is!Remélem azért ez a William Levy-s is tettszik majd nektek,hiszen úgysem volt még ilyen.
Aztán elhoztam a La Tempestad 1.hivatalos poszterét.Szerintem egész jó lett!A poszteren jól látszik,hogy a főcímdalt Christina Aguliera fogja énekelni..A premier hamarosan jön:máj.13.-án a Canal de las Estrellas-on!



Íme egy új promo:

 

Valamint itt van  pár új kép>




 

Végül William magánéletéből is megjelent egy új fotó a Twitter fiókján>



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...