2013. április 2., kedd

Lucero nem akar a Mujeres Asesinas angol verziójában szerepelni

Lucero nemrég nyilatkozott a People en Espanolnak,miszerint visszautasította a Mujeres Asesinas angol feldolgozásának szerepét (Killer Woman):

 "Ez egy fantasztikus lehetőség volt. Egy olyan,amit nehéz visszautasítani. Vannak döntések,amiket nehéz meghozni. Sokáig gondolkoztam,de végül nem fogadtam el az ajánlatot.-mondta Lucero,aki inkább a zenének akarja most szentelni az idejét.



" Ezzel nem azt akarom mondani,hogy nem dolgoznék az Egyesült Államokban.Épp ellenkezőleg, ez egy remek lehetőség, de sok időt igényelne,ahhoz hogy távol maradjak a gyerekeimtől és az otthonomtól. Elégedett vagyok a döntésemmel, és tudom,hogy a az ajtók még mindig nyitva állnak előttem.


"Mindig kockázattal jár,mikor elfogadsz vagy visszautasítasz egy ajánlatot. Mindig van valami bizonytalan,hogy mi történt volna ha....De ebben az esetben a szívemre hallgattam.Nem éreztem magam képesnek arra,hogy elhagyjam a gyerekeim,hogy távol legyek tőlük hosszú ideig. Nem vihettem volna magammal őket, hiszen megvan a saját életük, az apjuk. Így úgy érzem jó döntést hoztam"-nyilatkozta.
Luceronak tehát a családja az első.

Végül pedig itt egy 3 hónappal ezelőtt készült interjú,melyben hasonlóképp nyilatkozik:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...