2013. július 12., péntek

Angelique Boyer új külsővel hódít

Angelique Boyer, aki a Bodas de Odio remakejenek egyik főszereplője lesz Sebastian Rullíval együtt, most mégjobban kiszőktette a haját az új szerepre>
Valamint, mint azt már megírtam itt a blogon, a szép színésznő nemrég ünnepelte 25.szülinapját, amiről így nyilatkozott:

"Ki hiszi el! 25 éve, hogy megszülettem, jó mexikóinak lenni. Még többet ünneplek! Köszönöm az életnek,hogy boldoggá tesz. Minden egyes lehetőséggel jobb ember leszek..Minden nap, minden év és minden projekttel! Személyileg és hivatásosan is! Hálás vagyok még,hogy ilyen csodás emberek vannak az életemben és a legjobbat tanították nekem!

Személyesen, 25 évesnek lenni sokkal jobb, mint 15 vagy 18 évesnek.
Te tudod, hogy ki vagy. Mindenki maga dönti el, hogy ébred nap,mint nap. És az életben a legfontosabb a boldogság és az, hogy miként oldjuk meg a problémákat. Köszönöm nektek az életem! Köszönöm Istennek és a szép szüzecskémnek! A családomnak akiket szeretek és a barátaimnak. Köszönöm nektek barátaimnak, követőimnek. Tele vagyok élettel! Köszönöm magamnak azért,hogy mindig jobb akarok lenni. Mert igen, képes voltam rá! Annyi minden van, amit mondhatnék a végtelen boldogságomból ami arra késztet,hogy higyjek. Ünnepeljük ezt a pillanatot! Köszönöm,hogy megoszthatom veletek! Mert nagyot szeretnék ünnepelni! Nagyon nagyot!"
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...