2013. július 27., szombat

Ximena Navarrete már pihenni akar

Ximena Navarrete, a La Tempesdtad főhősnője nemrég elmondta, hogy már pihenni szeretne egy kicsit a La Tempestad után, ami bizonyára fárasztó lehetett számára. A sorozatot nemrég mutatták be az Egyesült Államokban.

Ezt nyilatkozta  a Peopleen Espanolnak:

"Nem láttam a családom február óta. Remélem pihenhetek egy keveset és elmegyek 1 hónapra a tengerpartra.

Ximena még bizonytalan  a jövőjével kapcsolatban:
"Nem döntöttem még. De szerettem amit csinálok. Szerettem bemutatni egy másik karaktert, más életet ez az ami érdekes...szórakoztató."

Valamint nyilatkozott a William Levyvel való kapcsolatáról,miszerint összeboronálták őket a való életben is:
"Nem zavarnak a pletykák, már az elejétől kezdve,mielőtt bármit is mondhattak volna William és én beszéltünk erről"-mondta Los Angelesben.

"Mindketten a munkánkra koncentrálunk, hogy jól sikerüljenek a jelenetek amiket csinálunk, a többi nem érdekel. Az emberek továbbra is beszélni fognak erről"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...