2015. január 26., hétfő

A Reina de corazones (Emlékezz, Reina!) az új kedvenc!

Nem is olyan régen, kb.1-2 hete feltettem egy szavazást, miszerint arra voltam kíváncsi, hogy a nagy TV csatornákon jelenleg látható premier telenovellák közül melyik most a kedvencetek és legnagyobb arányban a  'Reina de corazones'-re érkezett a legtöbb szavazat ezidáig.
Köszönöm mindenkinek, aki részt vett ebben a kis kutatásban!:)
Megmondom őszintén egy kicsit meglepődtem az eredményen, ugyanis azt hittem, a legtöbben a La Gata-ra fogtok szavazni, ami csak 3.helyezett lett, ugyanis a La Tempestad-ra többen szavaztatok, így az lett a 2.helyezett.

Az Emlékezz, Reina! nézettsége pedig szilárdan tartja magát a kb. 365 000-370 000-es nézőtáborral, ami nem számít rossznak, szerintem hamarosan lesz ez még több is, sőt a legutóbbi nézetségi adatok szerint, már meghaladta a 400 000-es számot is! (a www.sorozatwiki.hu szerint).
Mivel egy nagyon ütős telenovelláról van szó, biztos vagyok benne, hogy hamarosan kiépíti a stabil, több, mint fél milliós nézőtáborát is..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...