2015. január 4., vasárnap

2 éves a telenovelas-blog!!

Sziasztok!

Nagy örömmel jelentem be, hogy  ma ünnepli a blog a 2.szülinapját!, -ugyanis éppen 2 évvel ezelőtt, jan.4-én indítottam útjára a telenovelas-blogot, azzal a céllal, hogy hírekkel, cikkekkel és érdekességekkel szolgáljak nektek, a telenovellák rajongóinak!
Nagyon örülök és nem gondoltam volna, hogy a statisztikák  szerint 2 év alatt, több mint 155 000 oldalletöltéssel büszkélkedhet a blog!!


Köszönöm nektek ezt a nagy számot, kedves blog olvasók! Soha nem gondoltam volna, hogy elérhetünk egy ekkora eredményt!!:)
Ennek örömére hamarosan újítások, fejlesztések, meglepetések várhatók a blogon, de addig is türelmeteket kérem. Frissítések jan. 20-tól lesznek előreláthatólag!

Addig is mégegyszer köszönöm a figyelmeteket és maradjatok továbbra is a bloggal a jövőben is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...