2013. június 25., kedd

Köszönet!

Sziasztok! Most néztem a statisztikát, és alig hittem a szememnek: fél év alatt már túl van a blog a 20 000. látogatón! Már sok oldalam volt eddig, de ennyi idő alatt ennyi látogató még semelyiken sem volt!Hatalmas köszönet érte! Nagyon sokat jelent ez nekem, bár hozzáteszem, ha kevesen is látogatnátok az oldalt, akkor is csinálnám hobbiból,mert imádom a telenovellákat és persze Mexikót:)
Tegnap pedig 344-en voltatok,amit szintén köszönök! Nem tudom honnan jöttök ennyien,mert én nem hirdetem az oldalt sehol...lent találhattok egy szavazást a chat alatt, kérlek szavazzatok,hogy ki a legjobb telenovellaszínész, mert az eredményt majd megírom Twitteren a nyertesnek, hátha örülni fog majd neki!
Jah:és mostmár végre nyári szünet van, nem kell tanulnom egy darabig, szóval ezentúl már nem csak friss hírek, hanem menüpont bővítések, desingcsere és új cikkek is lesznek hamarosan a blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...